Het gaat goed met de internationale verkoop van het nieuwe Talpa-format The Story Of My Life, waarin bekende koppels worden geïnterviewd terwijl ze ouder worden geschminkt. Het format is nu al verkocht aan vijf landen. Dat heeft Maarten Meijs, managing director van Talpa Global, laten weten. Na Nederland, Duitsland, Rusland en Bulgarije, is Brazilië het vijfde land dat een lokale versie van The Story Of My Life gaat maken. En daar is Meijs behoorlijk trots op.
Het is nu al een succesformat, aldus Meijs. “Het hebben van een format dat kort na de release al zo veel zenders over de hele wereld aanspreekt, is een geweldige prestatie waar we erg trots op zijn.”
“Het is fantastisch om te zien dat deze landen de eerlijke, emotionele en gewaagde aanpak van The Story Of My Life waarderen.”
“We kijken ernaar uit om de kwetsbare kant van bekende Brazilianen te laten zien met tv-zender SBT.”
The Story Of My Life ging in september in première op RTL 4 met een aflevering met Wesley en Yolanthe Sneijder. In 2017 volgt een gehele serie afleveringen.
Foto: RTL