De Telegraaf is tevreden over de start van zijn nieuwe videoplatform Telegraaf VNDG. Er kwamen een hoop mensen kijken op de dag van de lancering. Dat meldt de krant vandaag op zijn voorpagina. De krant spreekt van een mooie, uitstekende start van het platform, waarop nieuws- en entertainmentvideo’s te zien zijn. De apps en de website telegraafvandaag.nl zijn op de eerste dag door 89.000 unieke bezoekers bezocht. “Het totale aantal pageviews bedroeg gisteravond 685.000.“
Mandy van der Wal, directeur online video van Telegraaf Media Groep, is enthousiast. “Een mooie start en dit is nog maar het begin van wat wij voor ogen hebben, zowel inhoudelijk als wat het aantal functies betreft.”
Zestig procent van de videocontent van Telegraaf VNDG bestaat uit actuele programma’s, zoals de showbizzrubriek van Privé. Daarin is bijvoorbeeld te zien hoe Evert Santegoeds de kijker bijpraat over het laatste showbizznieuws.
Verder zijn er ook modeprogramma’s en een dramaserie te zien op Telegraaf VNDG.
Foto: TMG