Jumbo Supermarkten is ongelooflijk trots dat het met maar liefstvier reclames bij de laatste tien genomineerden voor de Gouden Loeki-verkiezing zit. Dat heeft het supermarktbedrijf laten weten via Twitter. De televisiereclames van Jumbo worden kennelijk zeer goed gewaardeerd. Verder is het alleen Ohra nog gelukt om met meer dan één reclame mee te dingen, namelijk met twee reclames. “We zijn trots als een leeuw: vier keer genomineerd voor de Gouden Loeki“, meldt het bedrijf.
Zelf heeft Jumbo een favoriet tussen de vier tv-reclames zitten, namelijk de reclame met de titel ‘Helemaal kerst’. Deze is net als de andere reclames te bekijkenop de website van de Gouden Loeki.
Het nieuwe gezicht van Jumbo is Max Verstappen. “Race je ook nog even die Gouden Loeki binnen?“, vraagt Jumbo op Twitter aan de coureur. “#hallojumbo.”
De uiteindelijke winnaar van de Ster Gouden Loeki 2016 wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.
De uitreiking van de reclameprijs is op donderdag 26 januari. De uitreiking is sinds vorig jaar niet meer te zien op televisie, vanwege bezuinigingen.
Foto: YouTube