De NPO 3-show Celebrity Call Centre, waarin BN’ers telefonisch advies geven aan gewone stervelingen, is een enorme kijkcijferflop. De kijkersaantallen kunnen bijna niet lager. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De voornamelijk schijtlollige adviezen over seksonderwerpen weten tv-kijkend Nederland niet te bekoren. Zo keken er gisterenavond om half negen slechts 64.000 mensen naar het programma, goed voor een marktaandeel van 1,3 procent.
Dit soort scores zijn ook anno 2019, en onder iedere omstandigheid, ongekend laag. Celebrity Call Centre is daarmee dé grote tv-flop van de zomer van 2019. Het programma doet het nog slechter dan het eveneens marginaal bekeken Zomer met Art.
Het merkwaardige is dat NPO 3 het programma twee keer per week inzet: dezelfde aflevering wordt zowel op zondag prime time als op dinsdag prime time uitgezonden.
De aflevering van gisteren trok op zondag om kwart over negen 132.000 kijkers (2,7 procent), ook een dramatisch slechte score.
Celebrity Call Centre wordt niet alleen door kijkers slecht ontvangen: ook tv-recensenten zijn alles behalve lovend over deze formule.
Klik hier om een reactie achter te laten.