De vooravondrubriek 6 Inside is vier maanden na de start nog steeds een kijkcijferdrama. Al zestien weken lang maken Albert Verlinde en zijn insiders televisie voor anderhalve man en een paardenkop. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. John de Mol heeft al vaker geprobeerd om de magie van het ‘oude’ RTL Boulevard te vangen. Dat deed hij in 2006 met Beau van Erven Dorens‘ NSE Nieuws op de toenmalige tv-zender Talpa en nu dus met Albert Verlinde op SBS 6.
NSE ging na 170 afleveringen ten onder omdat er maar zo’n 100.000 mensen keken. 6 Inside scoort ongeveer evenveel kijkers en heeft er nu 80 afleveringen op zitten.
Het lijkt erop dat de kijker niet meer van hetzelfde wil, maar juist een alternatief voor wat er al is. Wellicht doet De Mol er goed aan om de vroegere tv-hit Deal or no Deal nieuw leven in te blazen in de vooravond van SBS 6.
Een overzicht van de kijkcijfers van 6 Inside tot nu toe:
- Week 01: 253.000 kijkers,
- Week 02: 170.000 kijkers,
- Week 03: 170.000 kijkers.
- Week 04: 153.000 kijkers,
- Week 05: 156.000 kijkers,
- Week 06: 122.000 kijkers,
- Week 07: 132.000 kijkers,
- Week 08: 159.000 kijkers,
- Week 09: 154.000 kijkers,
- Week 10: 137.000 kijkers,
- Week 11: 142.000 kijkers,
- Week 12: 152.000 kijkers,
- Week 13: 128.000 kijkers,
- Week 14: 124.000 kijkers,
- Week 15: 124.000 kijkers,
- Week 16: 146.000 kijkers (deze week).
Klik hier om een reactie achter te laten.